انيميشن وزوزي آماده پخش شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انيميشن وزوزي آماده پخش شد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
مجموعه انيميشن وزوزي در 40 قسمت 8 دقيقه اي با استفاده از تصوير سازي 3 بعدي در صدا و سيماي مرکز همدان توليد شده است.

به گزارش جام جم آنلاين ، محمد مهدي خداکرمي تهيه کننده و کارگردان انيميشن وزوزي در گفتگو با معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما گفت: در اين مجموعه با استفاده از تصوير سازي 3 بعدي سعي شده جذابيت هاي خاصي ايجاد شود.

وي با اشاره به اينکه داستان هاي اين انيميشن حول چند زنبور مي چرخد  ابراز داشت: تنبلي، خودخواهي، کمک به ديگران و همکاري با يکديگر برخي از موضوعات مطرح شده در انيميشن وزوزي است.

خداکرمي افزود: در قسمت هاي مختلف اين انيميشن سعي شده موضوع هاي اخلاقي و رفتاري به نمايش گذاشته شود.

وي با بيان اينکه توليد انيميشن وزوزي 26 ماه طول کشيده است ادامه داد: برنامه هاي انيميشن بر کودکان و نوجوانان بسيار تاثير گذار است و با توليد آثار فاخر و ارزشمند مي توان فرهنگ سازي کرد.

خداکرمي خاطر نشان کرد: اين مجموعه علاوه بر پخش از شبکه هاي استاني از يکي از شبکه هاي سراسري نيز پخش خواهد شد.

برخي از عوامل انيميشن وزوزي عبارتند از:

انيماتور: نرگس رستمي، نويسندگان: محمد مهدي خداکرمي، راضيه سرمد، زهرا احمدي، گرافيک: مهدي شاد، انيميشن: نرگس رستمي، تصوير سازي 3 بعدي: مهدي شاد، موسيقي، صداگذاري و طراح صدا: سياووش شيرانيان، تدوين: مريم خوش اقبال، مدير دوبلاژ: علي خطيبي.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: